miercuri, 21 noiembrie 2012

Nou-născut mort, medic cercetat pentru malpraxis

Ziua care ar fi trebuit să fie cu adevărat minunată în viaţa unei argeşence care şi-a dorit să devină mamă s-a transformat într-o dramă fără margini. Ziua care ar fi trebuit să fie cu adevărat minunată în viaţa unei argeşence care şi-a dorit să devină mamă s-a transformat într-o dramă fără margini: a adus pe lume un prunc mort, iar femeia a depus plângere la poliţie pentru malpraxis. O zi de chinuri cumplite Cu doar o zi înainte să-i vină sorocul, viitoarea mămică, Cristina D., de 31 de ani, a fost la ecograf, iar medicul care o avea în grijă, Georgeta Drăgoi, de la Spitalul “Dr. Ioan Crăciun” Călineşti, i-ar fi spus că totul este în regulă, că pruncul pe care-l purta în pântece, primul din familia Cristinei, are doar puţin peste 3 kg şi că naşterea poate avea loc pe cale normală. După ce s-a chinuit cumplit peste 24 de ore, Cristina a născut un bebeluş de… 4,300 kg, care, din nefericire, era mort. “Doctoriţa mi-a ucis copilul” “Am zis că aş vrea să fac cezariană şi că ar fi mai bine dacă m-ar trimite la Piteşti, povestea mămica răpusă de durere, dar nu am fost luată în seamă. Au vrut să-mi provoace naşterea pe 14 noiembrie şi mi-au dat tot felul de pastile. Am fost lăsată aşa întrucât nu mă dilatasem suficient şi abia a doua zi am născut. A venit doctoriţa la mine şi mi-a spus că estimase greşit greutatea copilului, că nu şi-a dat seama… Când am ajuns la spital, bebeluşul era bine, dar pentru că a stat atâtea ore fără oxigen, a murit şi l-au scos cu forcepsul. Doctoriţa Drăgoi mi-a omorât copilul şi am depus plângere la poliţie. Nu vreau ca vreo altă mamă să treacă prin ce a am trecut eu”. În acelaşi timp, Cristina D. este convinsă că, dacă ar fi născut prin cezariană, astăzi şi-ar fi strâns copilul la piept. Dosar penal pentru ucidere din culpă Ieri, Cristina a fost externată şi a dorit să afle unde este bebeluşul mort. Iniţial i s-a spus că a fost trimis la SML Argeş pentru autopsie, de aici a aflat că nu fusese adus niciun nou-născut mort, pentru ca în final să afle că trupul fără viaţă era tot la Călineşti şi urma să fie trimis la SML. Aşa cum am precizat, cazul a fost sesizat la poliţie, iar oamenii legii au întocmit dosar penal pentru infracţiunea de ucidere din culpă şi aşteaptă ca autopsia să clarifice cauzele şi împrejurările în care nou-născutul a murit. Medicul pe care Cristina D. îl acuză de malpraxis nu a dorit să comenteze pe marginea celor întâmplate. “Am declarat ceea ce aveam de declarat cui trebuia şi nu mi se pare potrivit să relatez despre acest caz. După ce se termină ancheta, voi vorbi şi cu dv, dacă mai doriţi să mă ascultaţi”, a spus doctoriţa Georgeta Drăgoi. Sursa: http://ziarulargesul.ro/4752-nou-nascut-mort-medic-cercetat-pentru-malpraxis.html

Niciun comentariu: