joi, 1 octombrie 2009

Ploieşti: Un nou posibil caz de malpraxis la Maternitatea din Ploieşti

Părinţii unei fetiţe de numai patru zile cer să li se facă dreptate după ce copilul pe care şi l-au dorit atât de mult a fost externat din Maternitatea din Ploieşti cu umărul fracturat. Oamenii au depus reclamaţie la Colegiul Medicilor Prahova împotriva cadrelor medicale care s-au ocupat de fetiţa lor.

În urmă cu cinci zile, prahoveanca Aurelia Constantin, în vârstă de 26 de ani, a adus pe lume o fetiţă de 3,2 kilograme. Femeia spune că, imediat după naştere, medicii i-au lăudat copilul zicând despre el că s-a născut sănătos, fără probleme.

Numai că, în ziua în care trebuia să se externeze din spital, Aurelia a descoperit că micuţa căreia i-a dat viaţă are umărul fracturat. “Am văzut abia după ce mi-au desfăşat-o. Avea o ditamai vânătaia. Sunt tare speriată şi cer să mi se facă dreptate. Ne-am dorit acest copil tare mult şi am urmat un tratament ca să-l pot avea. Cadrele medicale mi-au ascuns adevărul până în ziua în care trebuia să fiu externată”, a spus cu ochii în lacrimi tânăra mamă.

“Se întâmplă frecvent astfel de accidente sau incidente în timpul naşterii, mai ales când copilul este prea mare. Este vorba despre elasticitatea oaselor. Dintr-o medie de 20-30 de naşteri într-o singură zi se poate să avem câte un astfel de caz. Viaţa copilului nu este pusă în pericol”, a declarat medicul Călin Boeru, directorul Spitalului de Obstretică Ginecologie din Ploieşti.

Este al patrulea caz de acest gen, din 2009, care va fi anchetat de Colegiul Medicilor Prahova.

Sursa: http://www.adevarul.ro/articole/ploiesti-un-nou-posibil-caz-de-malpraxis-la-maternitatea-din-ploiesti.html

Niciun comentariu: