miercuri, 18 august 2010

Nouă tragedie la un spital: Un copil a murit la Slatina după ce s-a înecat cu porumb

Tragediile din spitale par să nu se mai termine. În Slatina, încă un copil a murit în mâinile medicilor. Băieţelul, de doi ani, a mâncat porumb fiert şi i-a rămas în gât un bob. În ambulanţă a fost stabilizat, dar la spital a intrat în stop respirator şi a murit.

În tot acest timp, părinţii ştiau de la medicii de gardă că băieţelul lor se va face bine.

"Eu tot întrebam şi ei spuneau că e bine, bine şi după aia să îmi spună că nu mai e copilul", a declarat Ştefania Ciucă, mama
copilului.

"De la spital ne-au spus că şi-a revenit şi nu ne mai trimit la Craiova şi după aia au intrat în operaţie au început să alerge pe acolo", spune tatăl copilului, Constantin Ciucă.

Cu câteva ore înainte copilul de doar doi ani era împreună cu părinţii. Mâncau porumb când la un moment dat copilul s-a învineţit.

"Doar căsca din gură şi când l-am văzut l-am întors cu picioarele în sus, i-am bătut aici în spate. Degeaba. Am sunat la 112", povesteşte tatăl.

Ambulanţa a sosit după 16 minute. Medicul a început imediat resuscitarea băieţelului care se înecase cu un bob de porumb.

"La 18:41 avea o saturaţie de oxigen 81% şi ultima este în creştere. La 18:49 avea 100%. Înseamnă că copilul era viu, dar nu era în comă", spune Dr. Adrian Popa, director medical Serviciul de Ambulanţă Olt.

Varianta este, însă, negată de spital.

"Diagnosticul pus în salvare a fost de coma grad III-IV. S-a luat măsura de permeabilizare a căilor respiratorii. Copilaul nu şi-a revenit a venit şi doctorul de la ORL. Respira, dar era inconştient", a declarat Stoicea Elena, purtătorul de cuvânt al spitalului Slatina.

În tot acest timp, medicii le spuneau părinţilor că băieţelul este teafăr. Câteva ore mai târziu, însă, l-au declarat mort.

Sursa: http://www.antena3.ro/romania/noua-tragedie-la-un-spital-un-copil-a-murit-la-slatina-dupa-ce-s-a-inecat-cu-porumb_105531.html

Niciun comentariu: