Dentista Ana Maria Nastac a ajuns din nou in atentia inspectorilor Oficiului Judetean pentru Protectia Consumatorilor, reclamata de un client nemultumit de calitatea serviciului medical pentru care a platit. Este a noua reclamatie de acest fel. Inspectorii afirma ca de aceasta data vor aplica amenda maxima pentru neinformarea consumatorilor, amenda de 10.000 de lei. Pentru verificarea acuzatiilor referitoare la calitatea serviciului medical, reprezentantii OJPC nu mai au competenta si cazul va fi preluat de Colegiul Medicilor Dentisti.
Recordul la reclamatiile adunate de un stomatolog botosanean de la clientii nemultumiti de calitatea serviciilor prestate de acesta va fi greu de depasit de catre vreun coleg de breasla. La sediul Oficiului Judetean pentru Protectia Consumatorului (OJPC) a fost inregistrata a noua reclamatie privind calitatea serviciilor oferite de acest medic, Ana Maria Nastac. Din cele prezentate de Neculai Rata, inspector OJPC, reclamatia este din partea unei mame nemultumite de lucrarea pe care medicul stomatolog i-a facut-o fiului ei. Pentru lucrarea copilului de 14 ani, botosaneanca a achitat 170 de lei. Inspectorii OJPC au incercat sa ia legatura cu Ana Maria Nastac, medicul reclamat, dar aceasta nu a fost gasita la cabinet. "Pentru faptul ca nu respecta programul de lucru si pentru ca nu este la prima abatere de acest gen, medicul stomatolog va fi sanctionat cu amenda maxima pentru acest gen de deficiente. Amenda pe care inspectorii o vor aplica pentru lipsa tarifelor practicate si nerespectarea programarilor facute este de 10.000 de lei", a declarat Neculai Rata. Si in acest caz, ca si in reclamatiile de anul trecut, inspectorii OJPC vor apela la ajutorul Colegiului Medicilor Dentisti. Reamintim ca reclamatiile primite pana acum la adresa medicului stomatolog inspectorii Oficiului au fost solutionate cu ajutorul Colegiului Medicilor Dentisti "Pentru medicul stomatolog Ana Maria Nastac au mai fost efectuate verificari, aceasta fiind si sanctionata cu amenda. Vom vedea si in acest caz care vor fi cauzele care au dus la o noua reclamatie", a declarat Brandusa Ciornei, presedintele Colegiului Medicilor Dentisti. Toate reclamatiile de pana acum au vizat calitatea proasta a lucrarilor pe care Ana Maria Nastac le-a efectuat pacientilor.
Cazul stomatologului Nastac este bine cunoscut si la nivelul Autoritatii de Sanatate Publica, unde functioneaza Comisia judeteana pentru malpraxis. Doi medici stomatologi botosaneni sunt in atentia acestei comisii, unul dintre acestia fiind Ana Maria Nastac, reclamatia la adresa sa ajunsa la comisie fiind pentru servicii de proasta calitate. Sesizarea va fi analizata de catre comisia din care fac parte directorul adjunct al Autoritatii de Sanatate Publica, juristi din cadrul ASP, juristul Casei Judetene de Asigurari de Sanatate, membri ai Ordinului Asistentilor Medicali si ai Colegiului Medicilor. "Cercetarile sunt in curs de desfasurare. Se pare ca in acest domeniu este mult mai usor de dovedit o anumita vina sau, ma rog, cetatenii considera ca au fost neindreptatiti si ca exista o culpa medicala. Dar nu putem sa anticipam ce se va gasi, pentru ca orice evaluare se face, la solicitarea comisiei de malpraxis, de catre un expert desemnat din lista expertilor nationali. Acesta din urma va fi cel care va avea cuvantul cel mai greu de spus in cadrul comisiei, dar expertul trebui platit din banii celui care depune reclamatia", a precizat Gabriel Oprisanu, directorul ASP. Comisia de malpraxis va trebui sa dea un verdict in termen de trei luni de zile de la sesizare.
Sursa: http://www.evenimentuldebotosani.ro/viewArticol.php?articol_id=29836
2 comentarii:
Feriti-va de Ana Maria Nastac!!! Ea si umflatul de frate-su Marius Enache sunt 2 catastrofe cu stomatologia facuta la particular si toate examenele cumparate!!! Sunt specializati amandoi in nenorocirea pacientilor.
o adevarata fiara aceasta femeie.oameni buni nu va mai duceti la ea.la medici stomatologi cu examenele cumparate
Trimiteți un comentariu