duminică, 8 februarie 2009

Opinia cititorilor acestui blog

Am primit in cursul zilei de ieri urmatorul comentariu de la un cititor "anonim":

"Mai prietene,care esti proprietarul acestui blog!Eu cred ca tu esti putin cam frustrat...ai vrut cumva sa faci medicina si nu ai reusit?Eu zic sa incerci macar sa intelegi ce inseamna sa fii medic...medicii sunt totusi oameni sa stii...si daca din 1000 de interventii reusite,apare o greseala eu zic ca procentul este destul de bun...Cum poti avea curajul sa defaimezi niste oameni care au salvat mii de vieti?"


Stimate domn,

Daca dvs spuneti ca o greseala la 1000 de interventii reusite este un procent bun, atunci rugati-va la Dumnezeu ca nici unul din membrii familiei dvs,sau chiar dvs sa fiti acea "greseala" acceptata.
Potrivit definitiei,malpraxis-ul reprezinta eroarea medicală produsă din neglijenţă, imprudenţă sau cunoştinţe medicale insuficiente în exercitarea profesiei.Deci tocmai ceea ce dvs acceptati cu nonsalanta.
Noi nu defaimam cadrele medicale,ci doar pe aceia care nu merita sa fie medici,care isi accepta cu aceeasi nonsalanta greselile,precum acceptati dvs procentul de 1 la mie.
Credem ca v-am explicat destul de pe larg si destul de pe intelesul dvs.
Si nu,nu ne-am dorit sa urmam Facultatea de Medicina...

Un comentariu:

Anonim spunea...

Acest RomanianMalpraxis mie mi se pare o initiativa ce trebuia sa o aiba cineva de mult timp...nu stiu daca va avea vreun rezultat in decursul vietii noastre dar putem spera ca ai nostri copii vor trai intr-o Romanie in care viata oamenilor nu se afla la mana unor incompetenti/inconstienti/nemernici de medici.S-a ajuns la performanta ca le dam bani medicilor (si nu sunt putini!!!) ca sa multumim Domnului ca am scapat cu viata (asa terifiati,ciuntiti,reparati intr-o parte di distrusi in alta parte).Am 38 de ani si am nascut in urma cu 5 luni in Municipal si sunt ingrozita de faptul ca mi s-a facut rau INTENTIONAT, starea mea de sanatate e agravata de faptul ca am fost obligata de medicul de garda sa nasc normal (ca doar e mai usor sa o lasi pe vita sa se chinuie decat sa faci o cezariana) si partea cea mai rea e ca si acest copil ptr care m-am chinuit atat ar putea sa fie afectat. Nu stiu unde sunt acei medici care salveaza vieti despre care vorbesti tu "anonimule" dar dupa ce am cunoscut pe pielea mea rautatea,indiferenta,inconstienta personalului medical in momentul cel mai important al vietii mele de femeie crede-ma ca data viitoare nu voi mai merge in nici un spital din Roamania inarmata doar cu bani...