joi, 10 iulie 2008

Un copil bolnav de leucemie a orbit după ce medicii i-au prescris un tratament greşit

Cazul femeii din Focşani care a născut un băiat mort, deşi ştia că ar fi urmat să aibă o fată, se adaugă listei lungi cu problemele şi erorile din sistemul medical. În emisiunea Realitatea te priveşte, telespectatorii au trimis sute de mesaje cu date concrete despre felul în care au fost trataţi în spitale.

Unul dintre cele mai şocante cazuri este al unui copil de un an, care a orbit din cauză că medicii i-au prescris un tratament greşit.
Cazul de la maternitatea Focşani a provocat o reacţie puternică în rândul telespectatorilor. Aseară, în emisiunea Realitatea te priveşte, am primit zeci de mesaje care vorbesc despre greşelile, uneori flagrante, ale unor cadre medicale.
Una dintre cele mai impresionante poveşti este cea a unei mămici al cărei copil a fost diagnosticat cu giardia şi anemie. Medicii i-au dat tinctură de propolis şi Nurofen. A fost nevoie ca micuţul să orbească pentru ca doctorii să-şi dea seama că au de-a face cu un caz de leucemie."Am ajuns înapoi la Bagdazar, acolo am intrat la dr. Tascu, l-am implorat, pentru că ştiu că medicii din România sunt numai pentru bani. I-am spus că nu contează banii, îi dau oricât mi-ar cere numai să-mi facă copilul bine că eram disperată pt că mai fusesem o săptămână internată cu el. Nu a făcut nimic. A doua oară l-am rugat să se uite. Deci mă uitam cum murea", a declarat ărin telefon, Corina Bobaru, mama lui Călin, copilul bolnav de leucemie. La această oră, micuţul este tratat în Belgia. Mama copilului spune că medicii de acolo sunt optimişti în privinţa şanselor de supravieţuire.
Dacă aţi trecut prin astfel de experineţe traumatizante, ne puteţi scrie pe www.realitatea.net sau ne puteţi spune povestea la numărul de telefon 0800.080.333, apel gratuit.

Sursa: http://www.realitatea.net/un-copil-bolnav-de-leucemie-a-orbit-dupa-ce-medicii-i-au-prescris-un-tratament-gresit_312502.html

Niciun comentariu: