duminică, 22 iunie 2008

Juramantul lui Hipocrate

“Odata admis printre membrii profesiunii de medic:Ma angajez solemn sa-mi consacru viata in slujba umanitatii;

Voi pastra profesorilor mei respectul si recunostinta care le sunt datorate;

Voi exercita profesiunea cu constiinta si demnitate;

Sanatatea pacientilor va fi pentru mine obligatie sacra;

Voi pastra secretele incredintate de pacienti chiar si dupa decesul acestora;

Voi mentine prin toate mijloacele onoarea si nobila traditie a profesiunii de medic;

Colegii mei vor fi fratii mei;

Nu voi ingadui sa se interpuna intre datoria mea si pacient consideratii de nationalitate, rasa, religie, partid sau stare sociala;

Voi pastra respectul deplin pentru viata umana de la inceputurile sale chiar sub amenintare si nu voi utiliza cunostintele mele medicale contrar legilor umanitatii.

Fac acest juramant in mod solemn, liber, pe onoare!”

Un comentariu:

Anonim spunea...

Ma numesc Dunea Ionel In data de 5 Iulie 2005 chirurgul Georgescu Florin de la Spitalul Judetean Prahova Mi-a TAIAT [nu amputat caci a procedat ca un MACELAR SPAGAR}piciorul stang din coapsa in loc sa imi recomande By-Pass cum in anul 2006 Aprilie am facut operatie By-Pass la piciorul drept ! Acest Georgescu,dupa o luna de internare si dupa ce i-am dat SPAGA 4.000.000 lei,un tablou pictura si o icoana pe lemn,{crezand ca isi va da interesul aplicandu-mi sau recomandadu-mi un tratament{By-Pass,eu nestiind ca exista si aceasta operatie ,ulterior am aflat}.L-am reclamat la Colegiul Medicilor din Ploiesti si a iesit basma curata !!Mentonez ca nu aveam gangrena si Oscilometria era PS-4 si PD-5 !!Asa ca acest Georgescu Florin Antonie NU are ca cauta in Chirurgia Romaneasca !!!